6a

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

tror att statistiken beror på uppdatering

Av 6A Flatåsskolan - 27 januari 2011 14:44

hej bloggeen 


idag så fick vi sluta 20 min tidigare pga av bråk :/

wille & alexandra.. yä.


nu till en bra grej:

de är datamöte idag, så vi får våra datorer <3


yess, äntligen! vi skulle typ få den sista veckan innan jullovet, men dom va försenade typ. sen sa dom att vi skulle få dom första dagen vi började efter jullovet.

men dom skulle fixa en sak, så de gick inte heller.

men nu ska vi äntligen få dom!

vi kmr få en hp, inte så liten & inte så stor. lagom! :)


måste gå och äta, har inte ätit ngt sen bamba 12.30 o ja åt typ sallad .__.'


NU HAR MAN IAF NÅGOT ATT LÄNGTA EFTER :D



btw, vi uppdaterar inte så ofta. o de är nog därför statistiken är som den är .. = dålig


puss&kram

//lindishi


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 6A Flatåsskolan - 20 februari 2011 20:53


  hej på er, linnéa sa att hon skulle göra ett inlägg men skit i det då ..äsch jag tycker de är kul. men iaf. imorrn är de skola igeeeeeeeeeen :Dlovet har gått skitfort, vart med el 6 dar i rad, vi badade, gjorde parodi, åkte till torget & hade skeee...

Av 6A Flatåsskolan - 19 februari 2011 22:31


chacha alla, verkligen. chacha.idag har vi haft kulkul, först så vart jag med lind(a) & mar(iam) ;Dvi va typ hemma hos mig & satt vid datorn tsm. jaop, sen så åkte mar hem & jag & lind åkte till frölunda (sena HAHA de va inte mitt fel då.. :s) och sp...

Av 6A Flatåsskolan - 13 februari 2011 23:00

chacha. LINDA KOMMER HEM IMORRN, GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!ska åka till landvetter & träffa dom.. närå. men jao, på lördag ska vi typ bowla & va hos el, titta på film & sååå.. (y)igår hade jag & el superkul, idag hade vi tänkt gö ungefär samma sak men vi rin...

Av 6A Flatåsskolan - 6 februari 2011 16:38

nu sitter vi häär & ... hm.. jag vet inte riktigt vad vi gör  vi chattar typ med samuel & hanna har sin normala damp. vi skulle plugga men aa, det gick ju inte så bra ;p vi måste plugga nu!!!!!!!!!!!!!! HAR JU SVENSKA PROV IMORGON! pusspu...

Av 6A Flatåsskolan - 30 januari 2011 07:59

hej   om typ 1 och en halv timma åker vi till flygplatsen. och aa. planet till amsterdam lyfter 12.20, andra planet till kina lyfter nån gång vid åtta.   egentligen orkar jag inte blogga. men ingen annan gör ju de :s   jahopp. då ses vi...

Klockan.

Presentation


6A FLATÅSSKOLAN.
bästa klassen.

vi är dom vi är.
det är inget NI,
kan ändra på.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad drack du på nyårsafton ? ;D
 Cider
 Julmust
 Champagne
 Cola
 Fanta
 Sprite
 Hallonsoda
 Vatten
 Saft
 Juice
 Trocadero
 Champis
 Mjölk
 Päronsoda
 Sockerdricka
 Alkohol
 Hemmagjord dricka
 Pommac
 Annat
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

översätt.

♥ gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards