6a

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av 6A Flatåsskolan - 19 februari 2011 22:31

chacha alla, verkligen. chacha.
idag har vi haft kulkul, först så vart jag med lind(a) & mar(iam) ;D
vi va typ hemma hos mig & satt vid datorn tsm. jaop, sen så åkte mar hem & jag & lind åkte till frölunda (sena HAHA de va inte mitt fel då.. :s) och spelade bowling med el(in), jes(sica), kaj(sa), lin(néa), sof(ia) & LIND(A)!!! ♥
hanna kunde inte komma förrän lite senare.. :(
vi hade supersköj , & när tiden va slut trodde vi att vi bara hade spelat i typ 20 min.
i början gick de ju jättebra för linnéa, HAHA. hon missade alla typ 4 gånger Y'
sen åkte vi tbx till älskade flatås, hyrde 2 filmer & köpte godis, gick hem till finaste el & åt tacoooos :D sen titta vi på ena filmen; scary movie 4 , den va kuul. (:
sen så typ.. satt vi vid datorn lite & va lite fulla då , jag tog massa bilder me el's kamera ofc. sen va hanna tvungen & gå.. och sen gick jag, för jag har ju träning kl 10 imorrn.. :( aja. den andra filmen sandor slash ida är säkert asbra! har läst boken.. aja. nu ska jag inte tråka ut er mer.

men kolla dom här bloggarna,


http://spexxiies.bloggplatsen.se/ - elin & jessica :)
http://lindstyle.bloggplatsen.se/ - linda :D
sen så har la kajsa & linnéa varsinn blogg också men hittar inte länkarna :(

PUSSHEJ LEVERPASTEJ,

/jen

 

ajuste.. glömde nån bild. ska se vad jag hittar.. ;)

min älskade kissemisse bobbo :D ♥
fotat & redigerat själv (a) så fett copyright på den,   

Tidigare månad - Senare månad

Klockan.

Presentation


6A FLATÅSSKOLAN.
bästa klassen.

vi är dom vi är.
det är inget NI,
kan ändra på.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad drack du på nyårsafton ? ;D
 Cider
 Julmust
 Champagne
 Cola
 Fanta
 Sprite
 Hallonsoda
 Vatten
 Saft
 Juice
 Trocadero
 Champis
 Mjölk
 Päronsoda
 Sockerdricka
 Alkohol
 Hemmagjord dricka
 Pommac
 Annat
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Senaste inläggen

översätt.

♥ gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards